Szykuje się remont przejazdu kolejowego

PKP PLK ZLK w Zielonej Górze ogłosił postępowanie w trybie zapytania ofertowego na remont przejazdu kolejowego o w km 323,389 tj. na przecięciu linii kolejowej nr 14 z drogą krajową nr 12 w miejscowości Szprotawa. Dla kierowców oznaczać to będzie utrudnienia w ruchu.

null

W ramach planowanych prac remontowych potencjalny wykonawca będzie musiał wykonać naprawę główną uwzględniającą:
a) opracowanie, uzgodnienie i wdrożenie projektu tymczasowej i docelowej organizacji ruchu (ewentualne wykonanie bajpasu przy przejeździe)
b) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych, uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia
c) demontaż płyt przejazdowych typu CBP
d) demontaż:
toru nr 1 na długości ok 60 mt
toru nr 2 na długości ok 60 mt
toru nr 4 na długości ok 60 mt
e) ułożenie geowłókniny- 360m²
f) wysypanie niesortu – 45m³
g) wymiana podkładów drewnianych- 6 styków zbr. na typ S49
h) Wymiana nawierzchni na przejeździe:
– Zakup i zabudowanie podkładów strunobetonowych z przytwierdzeniem SB dla nawierzchni 60E1 – ok 94 szt.( tor 1 i 2 )
– Zakup i zabudowanie podkładów strunobetonowych z przytwierdzeniem SB dla nawierzchni 49E1- ok 94 szt.( tor 1 i 2 )
– Zakup i zabudowanie podkładów drewnianych ok 93szt. (tor 4)
– zakup i zabudowanie szyn typ 60E1- 4 x 30mb = 120 mb ( tor 1 i 2 )
– zakup zabudowanie szyn typ 49E1- 2 x 30mb = 60 mb ( tor 4 )
– zabudowanie szyn S49 pozyskanych z demontażu torów 1; 2 ; 3 w ilości 180mb
– wykonanie spoin przejściowych 8 szt (tor 1 i 2)
– wykonanie nawierzchni przejazdu typu ciężkiego ( z wyłączeniem płyt CB P ) ze względu na bardzo duży ruch pojazdów ciężarowych z uwzględnieniem przechyłki dla V=60 km/h tj 80 mm R=535m w torze nr 1. szerokość przejazdu minimum 12 m
i) wykonanie połączeń klasycznych S49 – 12szt
j) regulacja toru w planie i w profilu – 1500 mb
k) wymiana doboru podrozjazdnic w Rz 5
l) podbicie rozjazdów szt. 4
m) zerwanie asfaltu i położenie nowej warstwy masą bitumiczną (na gorąco) na dojazdach do przejazdu pomiędzy rogatkami zgodnie z Rozporządzeniem – ok 140m²
n) oznakowanie poziome drogi, zgodnie z Rozporządzeniem
o) odwodnienie- drenaż opaskowy 4 studnie, odprowadzenie do rowu
p) uzupełnienie tłucznia w torach 1,2,4 –ok 200 m3
q) wykonanie przejścia tras pędniowych pod przejazdem ( kanał pędniowy) od strony toru nr 1
r) wykonanie przepustów kablowych przy torze nr 1 długości 30m
s) pozostałe roboty niezbędne do wykonania naprawy głównej.

Termin realizacji upływa 30.10.2018.