Modernizacja / wymiana urządzeń przejazdowych w wybranych lokalizacjach na sieci zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na terenie IZ Zielona Góra

PKP PLK szykuje się do modernizacji urządzeń na wybranych przejazdach kolejowych na terenie IZ Zielona Góra. Wśród nich znajdują się także przejazdy kolejowe koło Szprotawy.

Programem przejazdowym objęto:

Przejazd w km 319,903 linii nr 14 zlokalizowany koło Dzikowic. Tutaj planuje się:

Branża automatyki i telekomunikacji:

  1. Demontaż wszystkich elementów systemu SPA-1 z obecnie eksploatowanego ssp,
  2. Zabudować dwuizbowy kontener betonowy wraz z fundamentem
  3. Ułożyć kostkę betonową wokół kontenera i sygnalizatorów
  4. Zabudować nowe sygnalizatory drogowe LED
  5. Zabudować nowe tarcze ostrzegawcze przejazdowe
  6. Wykonać uziemienie  dla  ToP, sygnalizatorów drogowych oraz kontenera z urządzeniami przejazdowymi
  7. Zabudować nowe kable (z uwzględnieniem niezbędnych przewiertów lub przecisków) do poprawnego działania ssp
  8. Punkty charakterystyczne linii kablowej, takie jak: miejsca montażu osprzętu kablowego (mufy kablowe, mufy kablowe rozgałęźne), skrzyżowania i zbliżenia mają być oznakowane znacznikami elektromagnetycznymi pasywnymi;
  9. Zabudować niezbędną ilość czujników załączających i wyłączających dla prawidłowego działania urządzeń przejazdowych
  10. Zabudować pulpit obsługi lokalnej przy wejściu do kontenera
  11. Zabudować klimatyzację kontenera
  12. Uruchomić transmisję do UZK na stacji Szprotawa
  13. Zabudować urządzenia do wykrywania i gaszenia pożaru
  14. Zabudować uprzednio zdemontowany aparat telefoniczny do łączności ogólno-eksploatacyjnej
  15. Zabudować słupek kablowy dla istniejącego kabla miedzianego
  16. Zabudowane urządzenia muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 z późn. zm. oraz aktualnymi instrukcjami Polskich Linii Kolejowych.

Branża torowo – drogowa: 

  1. Nie przewiduje się robót torowo – drogowych poza określonymi w pkt. 3.6.8 PFU;

Branża energetyczna:

  1. Zabudować szafę ZOP i dokonać podziału istniejącej sieci zasilającej nN – zasilanie oświetlenia przejazdu i urządzeń przejazdowych.
  2. Wykonać nowy uziom na potrzeby szafy ZOP oraz systemu przejazdowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz  instrukcjami PKP PLK S.A
  3. Zabudować szafę oświetlenia przejazdu (SOP).

Branża automatyki i telekomunikacji:

  1. Demontaż wszystkich elementów systemu SPA-1 z obecnie eksploatowanego ssp,
  2. Zabudować dwuizbowy kontener betonowy wraz z fundamentem
  3. Ułożyć kostkę betonową wokół kontenera i sygnalizatorów
  4. Zabudować nowe sygnalizatory drogowe LED
  5. Zabudować nowe tarcze ostrzegawcze przejazdowe
  6. Wykonać uziemienie  dla  ToP, sygnalizatorów drogowych oraz kontenera z urządzeniami przejazdowymi
  7. Zabudować nowe kable (z uwzględnieniem niezbędnych przewiertów lub przecisków) do poprawnego działania ssp
  8. Punkty charakterystyczne linii kablowej, takie jak: miejsca montażu osprzętu kablowego (mufy kablowe, mufy kablowe rozgałęźne), skrzyżowania i zbliżenia mają być oznakowane znacznikami elektromagnetycznymi pasywnymi;
  9. Zabudować niezbędną ilość czujników załączających i wyłączających dla prawidłowego działania urządzeń przejazdowych
  10. Zabudować pulpit obsługi lokalnej przy wejściu do kontenera
  11. Zabudować klimatyzację kontenera
  12. Uruchomić transmisję do UZK na stacji Niegosławice
  13. Zabudować urządzenia do wykrywania i gaszenia pożaru
  14. Zabudować uprzednio zdemontowany aparat telefoniczny do łączności ogólno-eksploatacyjnej
  15. Zabudować słupek kablowy dla istniejącego kabla miedzianego
  16. Zabudowane urządzenia muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 z późn. zm. oraz aktualnymi instrukcjami Polskich Linii Kolejowych.

Branża torowo – drogowa: 

  1. Nie przewiduje się robót torowo – drogowych poza określonymi w pkt. 3.6.8 PFU;

Branża energetyczna:

  1. Zabudować szafę ZOP i dokonać podziału istniejącej sieci zasilającej nN – zasilanie oświetlenia przejazdu i urządzeń przejazdowych.
  2. Wykonać nowy uziom na potrzeby szafy ZOP oraz systemu przejazdowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz  instrukcjami PKP PLK S.A
  3. Zabudować szafę oświetlenia przejazdu (SOP)
  4. Wymienić oświetlenie ( słupy kompozytowe, oprawy ledowe).

Przejazd w km 127,448 linii nr 275 zlokalizowany na stacji Małomice. Tutaj planuje się:

  1. Demontaż wszystkich obecnie eksploatowanych elementów urządzeń przejazdowych kat. A
  2. Zabudować dwuizbowy kontener betonowy wraz z fundamentem;
  3. Ułożyć kostkę betonową wokół kontenera, sygnalizatorów i napędów;
  4. Zabudować nowe sygnalizatory drogowe LED;
  5. Zabudować 4 napędy z rogatkami zamykającymi całą szerokość jezdni
  6. Wykonać uziemienie  dla  sygnalizatorów drogowych napędów oraz kontenera z urządzeniami przejazdowymi;
  7. Zabudować nowe kable (z uwzględnieniem niezbędnych przewiertów lub przecisków) do poprawnego działania urządzeń;
  8. Zabudować pulpit obsługi lokalnej przy wejściu do kontenera
  9. Zabudować klimatyzację kontenera
  10. Zabudować pulpit sterujący na nastawni Małomice Mi1
  11. Zabudować urządzenia do wykrywania i gaszenia pożaru
  12. Zabudować aparat telefoniczny do łączności ogólno-eksploatacyjnej
  13. Zabudowane urządzenia muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 z późn. zm. oraz aktualnymi instrukcjami Polskich Linii Kolejowych.

 Branża torowo – drogowa: 

  1. Wymienić istniejące wygrodzenie lub jeśli nie ma odpowiedniego zabezpieczenia przejazdu wykonać nowe wygrodzenie zgodne z Dz.U.1744 z późn. zm.
  2. Nie przewiduje się robót torowo – drogowych poza określonymi w pkt. 3.6.8 PFU;

Branża energetyczna:

  1. Zabudować szafę ZOP i dokonać podziału istniejącej sieci zasilającej nN – zasilanie oświetlenia przejazdu i urządzeń przejazdowych.
  2. Wykonać nowy uziom na potrzeby szafy ZOP oraz systemu przejazdowego zgodnie z wymaganymi przepisami i instrukcjami PKP PLK S.A
  3. Zabudować szafę oświetlenia przejazdu (SOP).

Termin otwarcia ofert upływa 24 lipca 2023. Przetarg jest prowadzony w trybie zaprojektuj-zbuduj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *