Nowy rozkład jazdy szansa czy porażka???

Zgodnie z informacją otrzymaną od Pana Grzegorza Dawczyka – autora książki “Z dziejów historii kolei żelaznych na Ziemi Żarskiej” nowy rozkład jazdy może okazać się totalną porażką.

Zaznaczam, że są to na razie informacje przekazane ustnie, jak tylko będę miał w posiadaniu rozkład jazdy będzie można umieścić bardziej szczegółowe informacje.

 
Zgodnie z informacją skrócona zostanie relacja pociągu osobowego Bóbr, będzie on teraz jeździł z Żagania. Dla mieszkańców Żar oznacza to konieczność korzystania z przesiadek (czekanie w dni robocze 25 minut, w dni wolne 10 minut).

Niekorzystne zmiany dotyczą także połączeń do Legnicy (chodzi o popołudniowy pociąg do Legnicy), ale tutaj jak na rzie nie znam dokładniejszych informacji.

Do Niegosławic nadal mają kursować 2 pary pociągów w dni robocze, co oznacza, że nie zostanie przywrócona para pociągów zlikwidowana w lutym 2007 roku. Uczniowie i dojeżdżający do pracy nadal będą musieli korzystać z usług PKS.

W nowym rozkładzie będzie kursował szkolny pociąg do Iłowej, kolejny raz pominięto uczniów np z Ruszowa.

Sezonowy pociąg ze Szczecina do Szklarskiej Poręby będzie przejeżdżał przez Żary i Jankową w godzinach nocnych, co też może różnie wpływać na frekwencję.

Jest to na razie tyle informacji na temat rozkładu, Pan Grzegorz nie krył swojego rozgoryczenia. Zapowiadano zmiany na lepsze, a tym czasem część linii zostało potraktowanych “po macoszemu”. Tym artykułem chciałbym rozpocząć dyskusję na temat nowego rozkładu jazdy, zanim jeszcze poznamy szczewgóły na ten temat.

Jeden komentarz do “Nowy rozkład jazdy szansa czy porażka???”

  1. hmm – 2007-11-04 13:05:20
    Bóbr dopiero z Żagania – tak nieprawdopodobne, że nie uwierzę, dopóki nie zobaczę w rozkładzie (jeśli tak to pewnie PKP chce skłonić mieszkańców Żar do jazdy do Wrocławia przez Węgliniec). Pociąg do Iłowej – będzie i tak sporo połączeń do Węglińca przez Ruszów, więc ten jeden do samej Iłowej nie zrobi różnicy. Sezonowy – w latach 90’tych też jechał jako nocny, i do tego pospieszny (nie zatrzymywał się np. w Iłowej) i frekwencja niska nie była. Poza tym fajnie byłoby wsiąść w nocy, rano wysiąść i cały dzień spędzić w Szczecinie, czy kawałek dalej nad morzem. A potem jeszcze wrócić nocnym…
    autor: ~sZakOOu

    nowy RJ – 2007-11-04 13:15:04
    A skąd te info? Miały być kursy ZG-LEgnica przez Żagań oraz 4 pary do Niegosławic? Co z tym?
    autor: ~urbi

    porażka? – 2007-11-04 13:15:14
    Jak czytam takie teksty to mam wrażenie, że najlepiej było w latach 2002-2004, kiedy to w zasadzie już nic nie jeździło… Co do Bobra, to zaoszczędzono znaczne kwoty na codziennym podsyłaniu pustego składu.
    autor: ~Andrzo

    hmm – 2007-11-04 13:27:49
    Żagańscy bojownicy o pociąg ZG-JG ani słowem nie wspomnieli o skróceniu relacji Bobra. To potwierdza, że liczy się tylko czubek własnego nosa. Szkoda… Pocieszające dla Żar jest to, że przy zwiększonym takcie do Węglińca w sumie będą mieli większą ilość połączeń do Wrocławia (z przesiadką, ale jednak!). No i dolnośląski ZPR dysponuje lepszym taborem niż lubuski (parę lat jeździłem Bobrem, i z czasem skład jeździł coraz gorszy).
    autor: ~sZakOOu

    Oszczędność na “Bobrze” – 2007-11-04 15:59:54
    Jeśli plotki o zwiększeniu ilości połączeń na odc. Żary-Węgliniec staną sie faktem to jestem za skróceniem rel. “Bobra” na Żagań-Wrocław-Żagań. Ciekawe, czy skrócenie rel. “Bobra” o 14 km dało oszczędności na tyle duże, iż pozwoliły one na uruchomienie jednej pary ekonomicznego szynobusu na Żary-Węgliniec? Idąc dalej tym tropem… Czy całkowita likwidacja bezpośredniego “Bobra” dała by na tyle duże oszczędności, które pozwoliłby (w zamian za kasacje “Bobra” na wprowadzenie TAKTU 2h na Żary-Węgliniec? Obawiam się, że obecne uwarunkowania lokalizacyjne węzła Żagań bedą z roku na rok wygasać z rangi regionalnej na lokalną dopóty, dopóki nie nastapi modernizacja linii Żagań-Legnica. Właściwie KONDYCJA tej linii; w sąsiedztwie zmodernizowanego szlaku Zgorzelec-Węgliniec-Legnica-Wr ocław; decyduje o ostatecznej randze węzła Żagań.
    autor: ~melocot

    Żary Węgliniec – 2007-11-04 16:17:41
    Na Dieseleldorado pojawił się zarys godzinowy nowego rozkładu (dla stacji Żary). Ogólnie mi się spodobał, jedyny mankament to zbyt wczesne ostatnie połączenie w kierunku Węglińca (po 16…). Nie uwzględniono odjazdów z Węglińca w kierunku Żar, ale i tak sporo się można dowiedzieć.
    autor: ~sZakOOu

    Pytanie do Andrzo – 2007-11-04 16:34:01
    Pytanie do Andrzo, jeżeli dobrze rozumiem te dwa kursy do Niegosławic ten po 15.00 i po 17.00 będą jeździć codziennie
    autor: ~krzysiek

    garść informacji – 2007-11-04 17:08:19
    Do Niegosławic ten po 13 w dni robocze oprócz wakacji i ferii, po 15 codziennie a ten po 17 oprócz niedziel. Co do oszczędności to nie jest tajemnicą, że km składu wagonowego z lok. spalinową na PKP kosztuje ok 25-30 zł a szynobus 13-15 zł czyli połowę mniej. W zasadzie jadąc z Żar w “D” rano do Węglińca będzie się łapać pospiesznego łącznika do “Ślązaka” a w “C” pospiesznego “Łużyce” do Warszawy. Tego “Ślązaka” wytrasowano w ostatniej chwili i niestety od Legnicy praktycznie pokrywa się z Bobrem.
    autor: ~Andrzo

    Zarys godzinowy – 2007-11-04 17:11:53
    Przed ósma rano ze wszystkich kierunków Nawet z Ziel. G. ?? Czyżby zdecydowano sie na “nocowanie” szynobusu w Żarach (ranny dowóz na “Bobra” ?? Z zarysu widać, że po 17 bezpośrednio do Legnicy i Niegosławic Jednak to prawda Żagań nie puścił pary z ust odnośnie skrócenia “Bobra”….
    autor: ~melocot

    Pytanie – 2007-11-04 17:20:22
    A jeszcze zapytam jaka jest relacja tych pociagów tzn skąd jadą do Niegosławic
    autor: ~krzysiek

    szybka odp. – 2007-11-04 17:32:34
    Z ZG przyjedzie rano szynobus relacji ZG – Legnica odjazd z ZG około 6:30. Z Żar po 17 pojedzie szynobus do Legnicy, na którego w Żaganiu będzie czekał wóz do Niegosławic. Co do noclegu w Żarach niestety PKP nie ma obecnie warunków aby nocował tam jakikolwiek skład pasażerski. Dlatego trzeba stosować podsyły Będą jednak małe racjonalizacje tj łączenie szynobusów na tym odcinku Tak więc moim zdaniem nie będzie tak tragicznie, jak to przedstawiono wcześniej, a co najmniej lepiej niż jest obecnie.
    autor: ~Andrzo

    Hmm – 2007-11-04 17:36:01
    Przyglądam się odjazdom z Żar do Zielonej Góry i widzę tylko jeden kurs po 12 do Zielonej codziennie. A powinny być dwa (bo dwie pary ZG-JG), czyli albo jedną godzinę odjazdu na Dieseldorado wcięło, albo… będzie tak jak teraz czyli wieczorem w “D” do Żar zaś “C” do Zielonej…
    autor: ~sZakOOu

    Kier. Forst – 2007-11-04 17:54:38
    Czy dobrze myślę…. W ( D ) szynobus z Forst (w Żarach po 17) pojedzie bezpośrednio do Legnicy (w Żaganiu skom. do Niegosławic) ?? Hmmm byłaby genialna konkurencja dla Wafla.
    autor: ~melocot

    JG – ZG – 2007-11-04 18:10:41
    sZak00u Spokojnie… Szynobus “lubuski” musi wrócić z JG do ZG Moim zdaniem w dni robocze czyli ( D ) wyjedzie z JG do ZG ok. 14:00, natomiast w dni wolne – tj. typowo dni wycieczkowe – ( C ) wyjedzie z JG do ZG ok. 16:00. Zaznaczę, ze tak wykazuje logika, a z tą na PKP jest coraz lepiej (zreszta nie może być inaczej po sięgnięciu dna). Szkoda, że w to ( C ) nie może wyjechać z JG ok. 18:00 by dotrzeć do ZG ok. 22:00 ale widocznie tak musi byc i koniec. Ogólnie jestem zadowolony mimo braku “Bobra”
    autor: ~melocot

    JG-ZG – 2007-11-04 18:28:48
    Melocot – jeśli jest tak jak piszesz, to też kicha. Dużo osób wraca z Wrocławia Schmidtem, który wg obecnego rozkładu w Węglińcu jest ok. 17:50. Nastąpiło by rozkomunikowanie w “D”, chyba że “Schmidt”, też będzie szybciej z Wrocławia wyjeżdżał. Szkoda tylko że późnym wieczorem nie będzie jak wrócić z Węglińca, tak koło 19…
    autor: ~sZakOOu

    Skom. ze Schmidt’em… – 2007-11-04 18:38:37
    Hmm… Alez własnie w ( C ) bylby utrzymany obecny stan – skomn. ze Schmidt’em. Zaś w ( D ) skomunikowanie w Węglińcu byłoby z poc. osob. wyjeżdżajacym o 13:12 z Wrocławia (w kier. Zgorzelca). W zasadzie zawsze znajdzie się ktoś nie zadowolony ale najpierw trzeba spokojnie i dokładnie przeanalizować szczegóły wtedy, kiedy sie oficjalnie pojawią…
    autor: ~melocot

    🙂 – 2007-11-04 18:48:44
    Ja tam jestem zadowolony, ale jakby był jakiś późniejszy to byłbym wniebowzięty. Jakby ten o 13:12 miał taki fajny skład jak “Schmidt” to jestem jak najbardziej ZA.
    autor: ~sZakOOu

    Wniebowziety 😉 – 2007-11-04 19:01:34
    Nie wiele Ci sZak00u do szczęścia potrzeba Taką pełnią szczęścia byłby kurs. w ( C ) z JG ok. 18:00 – Węgliniec ok. 20:00 – Żary ok. 21:00 – ZG ok. 22:00. W Węglińcu skomunikowanie ze wszystkich kier. w tym oczywiście z “Łużycami” (Wawa-Zgorzelec). Tylko jak to zrobić by “lubuski” szynobus nie stał bezczynnie w JG…
    autor: ~melocot

    o! 😀 – 2007-11-04 19:13:10
    No właśnie coś takiego by się przydało! Tylko że w (C) i (5) czyli piątki, żeby cały weekend łapnąć. Szynobus (np. z Żar) wcześniej nie musiałby jechać aż do samej Jeleniej, do Węglińca by stykło. No chyba że w Zielonej, miałby jakieś skomunikowanie…
    autor: ~sZakOOu

    dojazd na “BACHUSA” z ŻAR – 2007-11-04 19:13:55
    Właśnie… W (D) na pewno będzie ale w (C) wątpię… Hmm.. O której wyjedzie pierwszy szynobus z JG do ZG ?? Może właśnie ta żonglerka literkami w kier. ZG w okolicach godz. 8 i 9 to kurs “dolnośląskiego” szynobusa z JG… Coś mi się wydaje, że bedzie tylko jedna para “lubuskim” szynobusem w rel. ZG-JG-ZG.
    autor: ~melocot

    Nowy rozkład – 2007-11-04 19:16:05
    Skoro tak będzie wyglądał rozkład na Niegosławice to nie wygląda to źle. Zostaje jednak problemowa kwestia ruchu do Legnicy, pociąg będzie jeździł zbyt późno jak na młodzież szkolną.
    autor: ~krzysiek

    hmm – 2007-11-04 19:17:49
    Tak, nawet Dwojak zapowiadał że lubuskim będzie jedna para, a dolnośląskim druga. Wyczytałem na infokolej plotę, że PKP rozkład opublikuje jeszcze przed 9 listopada. Pożyjemy, zobaczymy…
    autor: ~sZakOOu

    po 22:00 z ZG – 2007-11-04 19:22:36
    Czy nocny łącznik ZG-POZ-(WAW) wystarczy by wygenerować potok o tak poźnej porze? Ponad to, wyjeżdżając z ZG przed 23:00 z powrotem do Żar/Żag mógłby zebrać grupę wracających ex-em (na Last Minute) z kier. POZ. Ehh…
    autor: ~melocot

    Nowy rozkład – 2007-11-04 19:32:29
    Ja w to nie wierzę, że zostanie opublikowany, a powinno być zasadą, że na miesiąc przed wejściem w życie można się zapoznać z nowym rozkładem jazdy.
    autor: ~krzysiek

    ? – 2007-11-05 00:19:43
    a jak wyglądają skomunikowania w ZG? W kierunku na szczecin Poznań?
    autor: ~urbi

    Węgliniec – 2007-11-05 01:00:42
    Wszystkie pociągi JG – ZG będą skomunikowane w Węglińcu z pociągi Wrocław – Goerlitz i Goerlitz – Wrocław. Także bez obaw!
    autor: ~ja:)

    chwalmy Pana! 😉 – 2007-11-05 01:16:10
    Szkoda tylko że trochę wcześnie trzeba będzie się zrywać z Wrocławia, żeby zdążyć na ostatni szynobus. No ale jak to mówią położnicy, lepszy cyc niż nic…
    autor: ~sZakOOu

    Schmidt – 2007-11-05 10:19:06
    sZakOOu, pociąg Schmidt będzie skomunikowany z szynobusem do Zielonej Góry. Wg projektu nowego rozkładu jazdy Schmidt ma odjeżdżać z Wrocławia o godzinie 15.44 lub 15.54 więc w Węglińcu będzie około godziny 17.30/17.45. Jak podaje dieseldorado pociąg z Żar do Zielonej Góry wyjedzie koło 19, zatem szynobus z Węglińca pojedzie koło 18.
    autor: ~ja:)

    drobny szczegół… ? – 2007-11-05 10:55:51
    Oczywiście, że Schmidt będzie skomunikowany w Węglińcu. I pytanie z gatunku S-F Czy tak będzie CODZIENNIE? Czy może tylko w (C) albo tylko w (D) ?
    autor: ~melocot

    Polski czy niemiecki… – 2007-11-05 11:00:12
    Andrzo! W zarysie jest CODZIENNE połączenie w kier. Tuplic po godz. 11. Tabor polski czy niemiecki będzie to obsługiwać?
    autor: ~melocot

    niemiecki tabor? – 2007-11-05 14:56:36
    A wogule niemiecki tabor będzie obsługiwać jakieś połączenia w naszym regionie?
    autor: ~urbi

    Tuplice i inne – 2007-11-05 14:58:48
    To będzie kurs szynobusu z Legnicy, który kończy bieg w Tuplicach. Co do skomunikowan w Węglińcu to w (C) będzie przesiadka ze Schmidta a w (D) z osobówki Wrocław – Gerlitz. Najpóźniej do Żar będzie można wyjechac z Wrocławia ok 17:30 pośpiesznym “Łuzyce” i z przesiadką w Legnicy dojedziemy do Żar szynobusem przed 21.
    autor: ~Andrzo

    Schmidt – 2007-11-05 15:04:06
    ja – problem polega na tym że (tak jak Melocot pisze) że skomunikowanie będzie tylko w (C). I jak tu z zajęć zdążyć na pociąg by wyrobić się na ostatni szynobus? No właśnie… Nie rozumiem, dlaczego ten kurs do Zielonej (C) nie będzie jeździł codziennie o tej samej porze, frekwencja przecież była dobra! Najbardziej utrudni to powrót studentom w piątek…
    autor: ~sZakOOu

    :/ – 2007-11-05 15:12:24
    Andrzo, w Legnicy przesiadka na szynobus do Żar przez Żagań? No to fajnie dla Żar, ale dla Iłowej, Ruszowa czy Jankowej, ostatni z Wrocławia będzie o około 14…
    autor: ~sZakOOu

    :/ – 2007-11-05 15:14:57
    A konkretnie o 13:20 z Wrocławia (wg obecnego rozkładu)
    autor: ~sZakOOu

    potencjał – 2007-11-05 15:32:40
    No cóż, nie porównywałbym tych miejscowości. Żary mają ok 40 tys mieszkanców , Żagań ok 27 tys a Iłowa 4 tys. Ruszów jeszcze mniej bo 2 tys. Żagan i Żary są wstanie wygenerować większy potok podróznych w godzinach wieczornych. To normalne, że zawsze będzie ktoś niezadowolony.
    autor: ~Andrzo

    hmm – 2007-11-05 15:41:21
    Spójrzmy teraz pod kątem interesu Żar. Mają możliwość jak napisałeś powrotu na ok. 21:00. Ale gdyby tamten szynobus wracał także w (D) jak w (C), to jeszcze mogliby wrócić do Żar na po 19:00… Czyli dwie godziny szybciej, i nie musieli płacić więcej za pośpiech “Łużyce”.
    autor: ~sZakOOu

    Sklejone PLOTKI 😉 – 2007-11-05 17:35:14
    Godziny orientacyjne: ŻAG. /kurs. CODZ./ 4:50 (ŻARY 5:05) ==>> ZG. /kurs. CODZ./ 6:15 / ZG. 6:20 /kurs. CODZ./ ŻARY 7:35; ŻAG. 7:50) ==>> LEG. /kurs. CODZ./ 9:10 / LEG. /kurs. CODZ./ 9:20 (ŻAG. 10:40; ŻARY 10:55) ==>> TUP. /kurs. CODZ./ 11:30 / TUP. /kurs. CODZ./ 12:50 ==>> ŻARY /kurs. CODZ./ 13:20/13:20 /kurs. w D/ ==>> ŻAG. 13:40 (SZPR. 14:00) ==>> NIEGOS. /kurs. w D/ 14:20 / NIEGOS. /kurs. w D/ 14:30 (SZPR. 14:50; ŻAG. 15:10; ŻARY 15:25/15:30; TUP. 16:00) ==>> FORST /kurs. w D/ 16:20 / FORST /kurs. w D/ 16:30 (TUP. 16:50) ==>> ŻARY /kurs. w D/17:20/17:30 /kurs. CODZ./ (ŻAG.17:50) ==>> LEG. /kurs. CODZ./ 19:10 / LEG. /kurs. CODZ./ 19:20 (ŻAG. 20:40) ==>> ŻARY /kurs. CODZ./ 20:55 ZAZNACZĘ tylko, że sklejony obieg szynobusa oparty jest wyłącznie na plotkach
    autor: ~melocot

    Sklejone plotki – 2007-11-05 17:46:19
    Ciekawie by to wyglądało, szczegóły poznamy zapewne niebawem
    autor: ~krzysiek

    PROBLEMIK… – 2007-11-05 18:20:36
    Nijak nie wychodzi mi obieg lubuskiego szynobusa rel. ZG-JG w (D)… W (C) ładnie się domyka: ZG. o.10:50 ==>> JG. p.14:40 X JG. o.16:15 ==>> ZG. p.20:05. W (D) natomiast: ZG. o.10:50 ==>> JG. p.14:40 i tu właśnie nie pasuje… Niby w (D) kurs. w kier. ZG. startuje z WĘGL. o.15:55. Oznaczałoby to, że w (D) odj. z JG. do ZG. wypadłby o 14:15, a wcześniej odjechać wozem z punktu B niż sie do niego dojedzie to zakrawa na FANTASTYKĘ… Podumowując: w (C) “widać” rel. lubuskiego szynobusa ZG-JG-ZG, w (D) już nie…
    autor: ~melocot

    obieg – 2007-11-05 19:22:31
    Obieg w (D) Żagań – Węgliniec – ZG – JG – ZG – Żagań Obieg w (C) Żagań – Żary – Niegosławice – Węgliniec – ZG – JG – ZG – Żagań.
    autor: ~Andrzo

    obieg ZG – JG – 2007-11-05 19:30:16
    Czyli szynobus bedzie dojeżdżał do Węglińca, z tamtąd powrót do Zielonej a następnie znowu do Węglińca a poźniej do Jeleniej? Czyli część pociągów będzie obsługiwana szynobusami, a część EZT z Węglińca?
    autor: ~ja:)

    obieg ZG – JG – 2007-11-05 19:32:16
    Jeszcze jedno, zatem kiedy i czy wogóle jakiś dolnośląski SA będzie jechał do Zielonej Góry?
    autor: ~ja:)

    LOL – 2007-11-05 19:42:39
    Według wszelkich zapowiedzi (w tym samego Dwojaka) jeden kurs ma obsługiwać dolnośląski szynobus. Co to za pociąg ZG-JG, jeśli do Węglińca będzie się dojeżdżać szynobusem, a potem przesiadka do EZT i jazda nim do JG? Przecież to by była jakaś paranoja!
    autor: ~sZakOOu

    ?? – 2007-11-05 19:54:46
    Andrzo napisałeś o kursie Legnica Tuplice… będzie go obsługiwał lubuski szynobus czy dolnośląski?
    autor: ~urbi

    obieg ZG – JG – 2007-11-05 20:10:27
    DZPR tworzy takie cuda jak pociąg Jelenia Góra – Zgorzelec z przesiadką w Węglińcu(to podbno relacja bezpośrednia tylko że trzeba przejść z EZT na 2 bonanze….ale to tzw. zaszynobus) więc wszystko jest możliwe.
    autor: ~ja:)

    Pytanie – 2007-11-05 22:07:09
    Andrzo a czy mógłbyś zdradzić o których godzinach startują zapodane przez Ciebie obiegi ?
    autor: ~krzysiek

    ZG-Legnica – 2007-11-05 22:07:41
    Poranny kurs z ZG do LEgnicy będzie obsługiwany żagańskim szynobusem czy jakimś nocującym w ZG?
    autor: ~urbi

    Sklejone PLOTKI 😉 – 2007-11-05 22:25:39
    Drugi obieg (wcześniej chyba za dużo szczegółów i źle się czyta ) W (D) Żagań – ZG – LEG – Tuplice – Niegosławice – Forst – LEG – Żary…. W (C) Żagań – ZG – LEG – Tuplice – Żary (dłuższy postój ?? ) Żary – LEG – Żary…
    autor: ~melocot

    szynobus dolnosląski – 2007-11-05 22:31:12
    Podałem obieg naszego szynobusu. Dolnośląski wyjedzie ok 10:30 z JG i wróci z ZG po 15:30.
    autor: ~Andrzo

    ? – 2007-11-06 14:57:05
    Andrzo czy PKP lub LUM planuje wydłużenie kursów do głogowa? Chocby w jakiejkolwiek przyszłości?
    autor: ~urbi

    Rozkład Jazdy 2008 dla stacji:Żagań i Żary – 2007-11-06 17:28:07
    Witam. Jeśli kogoś interesuje posiadam szczegółowy rozkład jazdy na 2008r dla stacji Żagań i Żary. Rozkład jest do zobaczenia i pobrania na mojej stronie o LOKOMOTYWACH ŻAGAŃSKICH w dziale aktualności. W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań proszę kontaktowa się poprzez dane-podane na mojej stronie. Pozdrawiam
    autor: ~Paavlo83

    Linki nie działają – 2007-11-06 17:44:12
    Paavlo83 – rozkład nie działa, po kliknięciu na link pojawia się pusta strona…
    autor: ~sZakOOu

    Linki nie działają – 2007-11-06 18:08:35
    Zgadza się rozkłady nie działają !
    autor: ~Paweł

    …. – 2007-11-06 18:33:39
    Mam problemy z netem i wolno mi wgrywa dajcie jeszcze z godzinkę I sorki wielkie
    autor: ~Paavlo83

    …. – 2007-11-06 18:41:41
    Tyle poczekaliśmy to poczekamy jeszcze godzinkę.
    autor: ~Paweł

    …. – 2007-11-06 19:24:27
    i jak przegrywanie ile jeszcze zostało ?
    autor: ~Paweł

    Już jest – 2007-11-06 20:03:54
    Już jest !!
    autor: ~krzysiek

    rozklad – 2007-11-06 20:46:03
    Ogólnie niezły, gdyby jeszcze ten pociąg z Węglińca był codziennie skomunikowany ze Schmidt’em a nie tylkow w weekend to byłoby super.
    autor: ~ja:)

    na gorąco moim zdaniem – 2007-11-06 20:56:33
    pierwsze wrażenie, faktycznie nie ma co narzekać, w praktyce okaże się jaka będzie frekwencja
    autor: ~krzysiek

    … – 2007-11-06 21:17:34
    żle się dzieje, że pociągi lokalne do wszelkich wiosek (tuplice, niegosławice, iłowa) zastępują pociągi to większych miejscowości które cieszyły szię powodzeniem np bóbr, nocny do wawy…. itd
    autor: ~maruda

    Nowy rozkład….. – 2007-11-09 16:01:18
    Nowy rozkład w całości pojawił się na stronach DB. Powiem krutko będzie świetnie !!!
    autor: ~Michał

    marzenia nie do spelnienia – 2007-11-10 20:39:09
    mi sie marzy taki rozklad to tylko propozycja odjazdy z żagania BERLIN HBF 15.21* FORST 5.49 10.12 15.21* 19.32 GŁOGÓW 5.40 14.29 16.40 18.32 22.10* HAMBURG ALTONA 15.21* KROTOSZYN 5.40 22.10* LEGNICA 5.19 6.59 12.52* 15.56 19.11 WARSZAWA WSCH 22.10* ZIELONA GÓRA 6.11 15.02 22.10* ŻARY 5.49 6.11 10.12 13.22 14.57 15.21* 17.18 19.21 20.11 22.10* Oczywiscie to tylko propozycja chcialbym aby tak bylo no i oczywiscie wiking moglby wrocic…
    autor: ~rafalek

    propozycje – 2007-11-10 20:43:04
    moze ktos ma jakies propozycje?
    autor: ~rafalek

Możliwość komentowania została wyłączona.