Społeczna akcja poparcia dla modernizacji trasy Wrocław – Berlin przez Żagań, Żary, Forst

Od 22 listopada 2008. ruszyła społeczna akcja poparcia dla modernizacji linii kolejowej Wrocław – Berlin przez Legnicę, Żagań, Żary, Forst. Osoby zainteresowane udzieleniem poparcia w opisanej sprawie, proszone są o składanie swych oświadczeń w Oddziale “Gazety Lubuskiej” w Żaganiu (ul. Długa 2), oraz w Oddziale Gazety w Żarach (ul. Mieszka I 13), do dnia 15 grudnia 2008. 
Oświadczenia te zostaną następnie przekazane do Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, w któreego gestii leży pojęcie decyzji w sprawie ww. modernizacji.
Źródło: e-zary.pl
Osobiście również gorąco zachęcam Państwa do wzięcia udziału w tej akcji – pro publico bono!

Jeden komentarz do “Społeczna akcja poparcia dla modernizacji trasy Wrocław – Berlin przez Żagań, Żary, Forst”

  1. … – 2008-11-26 17:43:06
    A po co ten szum, skoro i tak trasa będzie remontowana? Chyba tylko po to, by GL odtrąbiła sukces w tej kwestii, po wcześniejszych jej porażkach. Dodam od siebie, że w grudniu z tej okazji odbędzie się w Pałacu w Żaganiu specjalna konferencja temu poświęcona.
    autor: ~sZakOOu

    ? – 2008-11-26 21:41:03
    Czy zagań ma już komplet sprawnych szynobusów czy nadal Sa133 o jednym silniku?
    autor: ~ciekawski

    do ciekawskiego – 2008-11-26 22:26:18
    SA133 pokiereszowany, gdyż w niedzielę znowu wpadł na stado dzików pomiędzy Żarami a Żaganiem…
    autor: ~Andrzo

    .. – 2008-11-27 16:53:27
    Tymaczasem u mnie (w dolnośląskim) ZAPIERDALAJĄ linie Jelenia Góra – Lwówek Śląski – Zebrzydowa !!!
    autor: ~Michał

    Info – 2008-11-27 18:50:11
    do Szprotawy jeździ kka
    autor: ~krzysiek

    ;/ – 2008-11-27 19:04:19
    Dzięki Andrzo! a swoją drogą to chyba za delikatne te wozy na zalesione tereny lubuskiego?
    autor: ~ciekawski

    … – 2008-11-28 03:09:41
    no zderzenie z dzikiem jest koszmarne w skutkach nawet dla dużych pojazdów
    autor: ~krzysiek

    stare a nowe… – 2008-11-28 10:47:06
    Jakoś nie przypominam sobie żeby kiedykolwiek lokomotywa SU46 miała problem z dzikiem…po prostu jeśli delikwent wyskoczył pod loka było po nim bez najmniejszych strat w lokomotywie.Na natomiast nasze szynobusy , ze zgarniaczem plastikowym i masa rożnych rurek PCV pod spodem niestety takiej szansy nie mają.Zresztą SA133-003 ma jakiegoś pecha do tych dzików.Druga sprawa to wydaje mi się że obsługa techniczna ze strony PES-y trochę nas “olewa”.Pamiętamy niedawne strumienie wody płynące po pokładzie szynobusu. SA133-003 pojechał do Bydgoszczy.Stał tam spory czas- więc mogli nie tylko naprawić uszkodzenia które powstały z powodu zalania, ale także te feralne silniki. Jeżeli PESA jest producentem pojazdu- to powinna wiedzieć co jest nie tak.A nie szynobus odstawiony- KKA jeździ.Krytyka w tej sprawie należy się nie tylko PES-ie , nie tylko Przewozom Regionalnym- ale także właścicielowi- który zakupując takie a nie inne pojazdy nie potrafi zadbać o wyegzekwowanie należytej ich obsługi technicznej przez producenta… To tyle na razie…
    autor: ~Paavlo83

    .. – 2008-11-28 19:51:05
    więc na chodzie został tylko SA105?
    autor: ~konik

    … – 2008-11-28 19:59:40
    A SA 133 007 ??
    autor: ~krzysiek

    SA133-007 – 2008-11-28 20:55:56
    SA133-007 jeździ bez problemu.SA133-003 odstawiony naprzeciwko nastawni dysponującej w Żaganiu.SA105-102 jeździ.Dodatkowo KKA jest na Gorzowie .Niestety nie wiem za jaki autobus.
    autor: ~Paavlo83

    KKA na Gorzów – 2008-12-04 19:30:50
    Powód KKA na Gorzów to awaria szynobusu SA133-008 który kilka dni temu miał zderzenie z samochodem koło Witnicy z którego nie wyszedł oczywiście bez szwanku. Ponadto zdaje sie z SA108-006 też coś jest nie tak, z tego też powodu na linię Kostrzyn – Krzyż został skierowany jakiś SA105 z lini na Gorzów a tam wprowadzono na jednym obiegu KKA.
    autor: ~Kospal

    SA108 – 2008-12-06 13:11:34
    SA108 jest w ZNTK Poznań ma naprawianą przekładnię Voitha i powinien wrócić w przyszłym tygodniu. SA105-105 ma okresową naprawę rewizyjną.
    autor: ~Andrzo

Możliwość komentowania została wyłączona.