Podsumowanie ankiety

Zakończyło się zbieranie głosów do ankiety zatytuowanej “Czy lubuskie stolice połączy szybka kolej??”. Łącznie oddano 126 głosów. Nasi czytelnicy sceptycznie ocenili projekty władz samorządu wojewódzkiego. Szczegółowe wyniki wraz z ostatecznym rozkładem głosów przedstawia załączony obrazek. Jednocześnie zachęcamy czytelników do zagłosowania w najnowszej ankiecie, która kolejny raz jest poświęcona autobusom szynowym.

Jeden komentarz do “Podsumowanie ankiety”

  1. 🙂 – 2006-10-30 11:55:09
    Proponuje rozdzielić ankietę, bo o ile na lini do Niegosławic przewiduje się niewielki ruch lokalny to na lini do Węglińca PKP powinno tak ułożyć RJ, żeby mozliwe stały sie przesiadki i ruch tranzytowy… pozdro
    autor: ~Przemek

    Podsumowanie ankiety, nowa ankieta – 2006-10-30 14:07:37
    jak na razie zrobimy to w zbiorczej ankiecie, z tym ruchem to też się zobaczy, dlatego, że na linii nr 14 jest przecież Szprotawa, która może chętnie korzystać z połączeń autobusami szynowymi, tak więc zobaczymy
    autor: ~krzysiek

    Frekwencja – 2006-10-30 14:31:38
    to optymistyczny wariant… jest też pks i mzk…
    autor: ~Przemek

    Frekwencja – 2006-10-30 21:21:21
    Wiem i dlatego zdaję sobie sprawę z tego, że będzie ciężko jednakże korzystna cena i to, że kursy nie będą się kończyć w Żaganiu tylko w Żarach może ludzi zachęcić, szcvzególnie, że dojazd do Żar nie jest już taki łatwy, ponadto dworzec w Żarach jest niedaleko centrum.
    autor: ~krzysiek

    Frekwencja, ta frekwencja – 2006-10-31 13:26:32
    Prawda jest taka, że samymi niskimi cenami nie przyciągnie się kogoś, kto kończy zajęcia o róznych porach. Wystarczy zresztą popatrzć na marne 2 pary pociągów relacji Żagań-Forst. Rano jest tłok że w Lipinkach i Sieniawie nie wssyztscy wsiadają, a po południu część ludzi, w tym duża część młodzieży wraca autobusem MZK o 15 czy PKSem. Przecież nawet na żarskim dworcu nie ma gdzie usiąść np. w poczekalni z barem , że coś zjeść czy nawet lekcje w międzyczasie odrobić. Więc jeśli to ma się nie powótrzyć, nie wiem jak z linią do Szprotawy, na trasie Żary – Węgliniec, to lepiej by było gdyby częstotliwość połączeń była wyższa. Warto to wykorzystać, bo jedynie z dworca jest daleko do strefy przemysłowej i Zespołu Szkół Ceramicznych – ludzie jeżdzą komunikacją miejskąc, a tak to do każdej szkoły i zakładu z leżącego w centrum dworca jest maxymalnie 15 minut drogi spacerem.
    autor: ~Zaskroniec

    Frekwencja – 2006-10-31 15:17:06
    Spokojnie poczekamy na efekty, raczej nie spodziewam się, aby w kierunku Szprotawy był aż taki tłok, ale może się zdziwię. W stronę Węglińca frekwencji nie znam, ale też zobaczymy. Na raszie jest ograniczona liczba pojazdów dlatego większej iczby połączeń raczej nie będzie, sytuację może zmienić pojawienie się 4 pojazdu na południu, ale to zgodnie z tym co wspominał P. Tykwiński jak z nim kiedyś rozmawiałem ma nastąpić dopiero gdzieś około za rok. Do tego czasu pozostanie więc czekać i sprawdzać stan frekwencji. Do Forst sytuacja się nieco poprawi, gdyż teraz będzie kursował zwykły skład wagonowy z tego co pisał Andrzo, więc wagonów można doczepić tyle, ile potrzeba, być może to zmieni sytuację, jeżeli rzeczywiście jest tam rano tak źle. Pożyjemy zobaczymy.
    autor: ~krzysiek

    … – 2006-10-31 23:22:25
    miał być jakiś RJ 2007??
    autor: ~xx

    Miał być ale nie ma… – 2006-11-01 08:49:00
    Panie Przemku rozkład miał być ale jak na razie nie ma. PKP PR pisało, że będzie dostępny na ich stronach do 31 października 2006 ale ja mimo iż starałem się dokładnie przejrzeć tą stronę, niestety nic takiego nie znalazłem. Szkoda, że nie dotrzymują słowa, w najbliższym czasie zapewne rozkład pojawi się jednak w necie.
    autor: ~krzysiek

Możliwość komentowania została wyłączona.